Klachten

ApotheekZorg Farmacie doet er alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als je toch niet tevreden bent over onze service of als je vindt dat iets beter kan, laat het ons dan weten. We staan ervoor open om met je in gesprek te gaan.

Niet tevreden? Praat er eerst met ons over

Je kunt jouw klacht telefonisch doorgeven via telefoonnummer: 088 033 91 00 of per e-mail naar kwaliteit@apotheekzorg.nl. Wanneer we jouw klacht ontvangen sturen we binnen twee werkdagen een bevestiging van ontvangst en binnen vijf werkdagen een inhoudelijke reactie. Wij proberen samen met jou tot een oplossing te komen.

Kom je er met ons niet uit? Klachtenbemiddeling

Ben je niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Er bestaat de mogelijkheid om contact op te nemen met de klachtenfunctionaris van de klachtenregeling openbare apotheken. Deze klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk. Deze extra service is laagdrempelig, informeel en vertrouwelijk. Er wordt geen oordeel gegeven, maar er wordt een oplossing gezocht.

Contactgegevens klachtenfunctionaris:
Telefoonnummer: 06 22 92 16 49
E-mailadres: bemiddelingapotheken@kpnmail.nl

Let op: als je niet meteen iemand aan de telefoon krijgt, spreek dan jouw naam en telefoonnummer in. Je wordt dan teruggebeld.

Lukt het je niet om jouw klacht op te lossen met de hulp van klachtenbemiddeling?

Als je er ook met hulp van de klachtenfunctionaris niet uit komt, kun je een uitspraak over jouw klacht vragen bij de Geschillencommissie Openbare Apotheken (SKGE). Dit is een juridische procedure. De geschillencommissie onderzoekt of jouw klacht gegrond is. De geschillencommissie doet een duidelijk, onafhankelijk en onpartijdige uitspraak. Deze uitspraak is bindend.

Meer weten

Ontzorging van A tot Z bij complexe geneesmiddelen


© ApotheekZorg 2024
| ApotheekZorg op social media: